Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Momentum
Emiljonsson7 skrev:
Det låter definitivt som det är förklaringen! Det är exakt så jag upplever problemet och det låter som en trolig förklaring. Perfekt! Bra tips! Tack Momentum!
Du får göra fältprovet.....Jag har inte min nya bil än, med USB möjligheter
Rapport emotses :D
av Tobbev
Det var exakt det jag läste någonstans, det där med FAT-tabellen. Detta skulle tydligen lösas om man namngav filerna 001, 002 etc så det var därför jag gjorde det med en gång.
av trojlee
en fråga från en nybliven volvo ägare. Har bara aux-kontakten i mitt armstöd...går det att eftermontera usb och i sånt fall någon som vet kostnad? :shock:
av Tartryffel
trojlee skrev:en fråga från en nybliven volvo ägare. Har bara aux-kontakten i mitt armstöd...går det att eftermontera usb och i sånt fall någon som vet kostnad? :shock:
det går fint, gjorde det förra veckan. Runt 3000 kr för allt material, en timmes jobb på verkstad om de ska dra kablarna men det är enkelt. Be om vida-instruktionen så fixar du det själv. Du måste in med mjukvara för ett par hundra det sista också.
av Duder
Kolla att ditt USB-minne på 16GB är formaterat med FAT16 eller FAT32. Om det är NTFS-formaterat fungerar det inte i radion. Du kan enkelt formatera om till FAT32 i din dator. Zap slider har varit i blåsväder för något år sedan då Teknikmagasinets USB-minnen innehöll trojaner från fabrik (se http://www.idg.se/2.1085/1.161150). Sist men inte minst, det kan vara ett dåligt USB-minne eller kanske rentav ett fejkat sådant. En del återförsäljare (t ex Elgiganten) har av misstag sålt fejkade USB-minnen. Du kan testa om ditt är fejkat (vilket skapar filläsningsproblem) med detta program http://mympx.org/Downloads/p13_sectioni ... _fileid/13
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Köp hem skivor o belägg då. Men ka[…]

Youtube-tråden

Nya praktiska tips för hemmamekaren :-D Vid[…]

Om du kör lite, säljer din bil, och bara[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det så men på någ[…]