Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Spid3r
Hej,

i min momentum bil (V70 -10) fick jag "bara" line in, lite tråkigt när man ska koppla enkelt en källa med massa mp3 låtar och bläddra på den externa enheten, vill helst koppla in ett usb minne och bläddra bland låtarna på stereon.
Volvo vill ha närmare 4000kr för detta? Vad säger ni det låter lite dyrt tycker jag.
Finns det några alternativ (ingen fm-sändare tack)?
Användarvisningsbild
av Variosboy
Det enda alternativet som finns är att köpa USB-interfacet för sig och montera själv, sen vet jag inte om man måste in med bilen till volvo för att "regga" det, men så är det troligen..
Finns säkert ett USB-interface att köpa på skroten om man vill spara några kronor ytterligare....
Användarvisningsbild
av micke011
Trots att det inte är den billigaste lösningen vill jag ändå förespråka USB-interfacet med tillhörande docka som ger en utmärkt lösning för USB-pinnar och -enheter samt att man kan ha sin iPhone eller iPod monterad i dockan.. Det är inte billigt, men med tanke på att man numera kan dela upp sina betalningar på 8 månader så behöver det inte kännas så blodigt, i alla fall inte varje månad (visst lurar man sig själv!).

Är det någon som sitter på motst&[…]

Tack - Återkommer!

Tjena! Ska montera x-antal extraljus på bil[…]

Genom att ändra mjukvaran. Det jag förs[…]