Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RCE
VolvoB20 skrev:Fan vet med andrahandvärde på XC70, personligen tror jag man kommer garva ihjäl sig om några år när man tittar tillbaka och tänker på det helknäppa modet att sätta skrovliga olackerade ABS-plast galonblöjor på bilarna för att få dem "Sportigare".
Hehe nä du har antagligen helt rätt! Smaken har en tendes att förändras med tiden. Sen känns det ju också som om vissa saker lätt blir en fluga och aningens uttjatade. I nuläget tycker jag inte att all plast XC70 stör mig men frågan är ju vad man tycker om 5år.
Användarvisningsbild
av Diesel5
Vill du ha en bil med riktigt fin väghållning ska du välja en V70 AWD med sportchassie dom går som ett strykjärn på vägen :-)-) om man kollar på blocket så verkar V70 AWD stå sej bra i pris begagnat trots det höga inköpspriset....
av Enzo
Ja nu blev det en beställning, sannolikt precis innan de stängde MY10.

XC70 D5 Automat Summum
Teknikpaket 2
Tonade rutor och laminerat glas
BT HF och så klart tidur och nyck.avst.krockkud.
Oyster Grå

Då ska vi se om en nästan fullsmetad XC70 D5 06a med 11000 mil går att sälja.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Enzo - Justera gärna rubriken så att man vet vad din fråga gäller. "Fundering" säger inte särskilt mycket om vad denna tråd handlar om :D

Det gör du genom att gå in i ditt första inlägg. Bara att justera rubriken

Och en sak till: notis-ljudet från Google-as[…]

Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]

Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]