- fre 26 mar 2010, 09:55
Volvons display ser, som någon på forumet uttryckte det, ut som ett gymnasieexamensarbete.
Kan man aktivera BMW:s så att de alltid är igång fram likt Volvo? Eftersom jag byter mellan bilarna är det lite farligt att ha olika system...
PH
Steff 99 skrev:Ja, den är mycket bättre, fr a med Professional Navi får man en riktigt bra display.perhall skrev:Det är ju sant att den piper när den inte borde ibland. I en bilkö händer det att den piper och man stänger av den och glömmer sätta på den igen. Men på BMW:n fungerar bara framsensorn när man först har backat. Också väldigt konstigt. Man kan inte köra in i en ruta eller in på en P-plats och kanske allvarligast, den fina funktionen att man har koll på höger hörn fram finns inte! Tyvärr har ingen vad jag vet löst detta och kombinerat fördelarna med BMW och Volvo kring detta. /PHDet jag saknar mest på Volvon är ändå BMW:s färg grafik för p-sensorn i displayen.
Ps
BMW:s P-sensor går även att aktivera med knappen på mittkonsollen.
Ds.
Volvons display ser, som någon på forumet uttryckte det, ut som ett gymnasieexamensarbete.
Kan man aktivera BMW:s så att de alltid är igång fram likt Volvo? Eftersom jag byter mellan bilarna är det lite farligt att ha olika system...
PH
XC60 T8 MY24 Late, XC40 Ult Twin MY24