Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pinguponken
Det är tänkt att jag ska gå å bli medlem i den gigantiska Volvofamiljen :D
Har beställt mitt livs första :-O) Volvo.
Är det någon som har lite kunskap om funktionerna på Hörlursuttagen bak?
Jag har bla tagit detta tillval till småfolket där bak.
Kan de t.ex. själva välja låt eller saga från USB-stick t.ex samtidigt som
"vi i fram" lyssnar på annan låt från samma källa?
Användarvisningsbild
av Pinguponken
Det var ju synd. Fattar att det inte skulle funka med CD eller Radion men hade väl en liten
förhoppning om att USB kanske skulle fixa detta. Nåja, då kanske det är lättare att ungarna
själva får skicka fram CD som man slänger in till dem. Fördelen är att de har "låtlistan" bak då
och kan orientera lättare mellan låtarna. ( Kan ju vara svårt på ett USB med 1000-tals låtar :roll: )

Tack för infon Appel
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Tips: Jag har ett par flyghörlúrar (fällbara) som jag köpt en gång på långflygning. De är perfekta att alltid ha i stolsfacken på varje sida där bak. Och håller med dig. Med USB behöver du aldrig CD:n. Då kan barnen använda den i stället medan ni njuter av egen musik där framme :D
Användarvisningsbild
av Pinguponken
Jag har spanat in lurar på Kjell & Co som gick på typ en hundring styck och hade 2m sladd. Verkade vettiga.
Det är med största sannolikhet bara mina 2 småtjejer som kommer använda, läs förbruka :D , dessa.
Då vill man ju inte lägga ner alltför mycket per omgång. De borde väl gå att stoppa in i armstödsfacket
bak när de inte används.

Nu håller jag tummarna hårt att Påskharen hinner fram med bilen innan påsk.
Enligt handlaren prel.lev vecka 13. Hoppas, Hoppas !! :???:

Med dieselmotor 2,4-2,5 vad är det för b[…]

..eller att kabeln tlll endera ABS-givaren på[…]

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Om tändlås är kasst ?

Vad är symtomen om tändlåset ä[…]