Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oddiv70
Hva syns dere om denne felgen ?

Fundo konkursbo selges nå på finn.no . 4 stk Makara felger til 3750 nok ( ca 4600 sek)
Dette må jo være veldig billig ? min Volvo forhandler forlanger 4220 nok for en felg... :D
av Amli
Jag tycker tyvärr inte att den såg bra ut alls. Men tycker du att den är fin ska du självklart slå till. Men om det bara är för att det är bra pris kan jag nästan garantera att du kommer att ångra dig.
Användarvisningsbild
av GATUPLAN
Jag har köpt Fortuna till vinterhjul, på sommaren har jag Venator krom som är dyra men jag gillar de bara mer och mer med tiden. Även om jag var jätte skeptisk i början.
Odysseus är fint på bilden, samt i början men många tröttnar snabbt på dem och själva bilen börjar kännas fräschare än fälgarna… En annan sak som stör mig att fälgarna inte finns som höger och vänster så när du ser dem på bilen så rullar ”propellern” i motsatt hål en på den andra sidan. Eftersom designen på Odysseus är sådan så tycker jag att man borde ha tänkt på detta.
av Amli
Appel skrev:I verkligheten så tycker jag att Makarafälgen är rätt snygg.

Bild
Tvyärr. Kan inte hålla med. Jag tycker bara dom är för mycket. Ingen snygg design alls enligt min mening. Men smaken är som tur delad ;-//

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]

Vi som beställt EX90

Nu har jag fått förhandsbesked fr&ari[…]