Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JHg
Det fungerar med MP3, vet inte ang. WMA.
av swemax
Husk att formatera som FAT32
av frbjerke
WAV tar vel bortimot 10 ganger så stor plass som mp3, så det er ikke å anbefale. mp3 og wma er støttet begge to, så vidt jeg vet. Jeg vet også at iPod bruker mp4, men jeg er usikker på om dette formatet støttes direkte på USB-stick. Beste måten å finne det ut på er å forsøke.
frbjerke skrev:WAV tar vel bortimot 10 ganger så stor plass som mp3, så det er ikke å anbefale.
Nå er poenget med å sette inn Premium Sound, netopp premium Sound og da er max bitrate nødvendig :D . Benytter man 16 GB minnepinner så får man rundt 30 cd'er per pinne. Dermed skulle man være godt rustet for en lengre kjøretur med tre-fire fulle USB-minnepinner. Mp3 har jeg forkastet og forsøker nå med WMA og benytter opsjonen uten datatap. Får håpe det blir godt nok slik at jeg slipper CD'er i bilen. IPOD fungerer ikke i det hele tatt når man skal spille på et anlegg. I hodetelefoner er det helt OK. Blitt litt kresen med årene :mrgreen:

Ikke så enkelt å prøve når bilen ikke er levert ennå. Forhåpentligvis går den i produksjon denne uken med leveranse rundt den 20 i neste måned. Volvo er ikke akkurat leveringsdyktige for tiden.
Trasig Renault Scenic

Otroligt inspirerande och intressant läsning.[…]

här sitter det

Du har väl sökt hjälp igen på[…]

Nja, riktigt så enkelt är det inte. Ja[…]