Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Appel
Verkligen trist när det blir så.

Jag skall förtydliga mig varför jag väljer LF, I mitt fall så nämnde säljaren att man fick pengar insatt på Volvokortet om man tecknade försäkringen hos Volvia, även om det är en liten peng jämförelse med vad en bil kostar så är det ju trots allt pengar, så jag valde Volvia. Säljaren frågade flera gånger efter bilköpet om det hade kommit in några pengar på Volvokortet och jag kunde konstatera att det aldrig kom in några pengar. Efter några månader så kontrollerade vi det med Volvia och fick då svaret att det gällde inte bilar som köptes på företag. Det som jag blir lite sur på är att det framgick aldrig någonstans, inte ens säljaren hade den informationen.

Jag har alla mina andra försäkringar hos LF, mycket på grund av den höga servicenivån men även för att dom har bra nivå på premierna. Vid dom få skador som jag har haft så har all handläggning gått otroligt snabbt, och jag har fått ersättning så att jag aldrig känt mig lurad.

Så egentligen var det korkat av mig att välja Volvia för några futtiga kronor, som jag inte ens fick....
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]