- tor 13 aug 2009, 12:34
Nåja, utan att ha offerten framför mig så vet jag att förutom "det vanliga gratis", dvs gummimattor och nyckalavstängning, så fick jag 11% rabatt på tillvalen. Det var bl.a. High Performancestereo, parkeringsvarnare fram, drag, tillsatsvärme, 17 vinterhjul på Regor-fälgar, Hgv pkt 2 m.m. Sladdade in på styva 350 innan det blev klart.
Så du har gjort en bra affär Joli sett till priset på tillvalen!
Joli skrev:Edit: Hmm, vad trycket jag nu på för knapp? Allt jag skrev i svaret försvann och kvar blev bara citeringen....stampe skrev:Nog går det att få till bra affärer även på nuvarande erbjudande, fick betala 306´för en 2,4d Summum automat -10. Visserligen tog ju Bilia igen lite av det på extrautrustningen jag valde till utanpå detta (17"-vinterdäck på org.fälg, vinge etc) men iaf. Dock gjordes beställningen den 30/6, efter 1/7 verkade Volvo göra en liten justering på "intro"-erbjudandet.Får man fråga vad slutpriset blev och vad du valde för extrautrustning?
Nåja, utan att ha offerten framför mig så vet jag att förutom "det vanliga gratis", dvs gummimattor och nyckalavstängning, så fick jag 11% rabatt på tillvalen. Det var bl.a. High Performancestereo, parkeringsvarnare fram, drag, tillsatsvärme, 17 vinterhjul på Regor-fälgar, Hgv pkt 2 m.m. Sladdade in på styva 350 innan det blev klart.
Så du har gjort en bra affär Joli sett till priset på tillvalen!
Volvo V70 2,4D Summum -10
Volvo V70N 2,5t -04 *såld*
Volvo S60 2,4t -01*såld*
+ en massa mountainbike´s, racers andra roliga cyklar
Volvo V70N 2,5t -04 *såld*
Volvo S60 2,4t -01*såld*
+ en massa mountainbike´s, racers andra roliga cyklar