Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
VolvoB20 skrev:Öhhhhh sist jag använde en taklucka var någon gång i början av nittiotalet för det var sista gången jag körde en bil utan klimatanläggning.

Varför ha luckan öppen i 180 när man har en perfekt tyst och fin klima som håller exakt temp ????

Ljuset uppifrån är ju dessutom bara störande.

För 10.000 kr kan jag komma på en miljon saker som roligare att göra.
Klart att man måste ha taklucka! :-)-)
Användarvisningsbild
av AndersP
Hmm jag är 194cm
Men det känns som om den nya karossen på V70 är högre i tak än gamla
Den enda demobil jag sett i Sthlms-trakten med taklucka är en på Bilia, men den har varit strömlös i flera veckor
:evil:
Vilket har inneburit att stolen inte har gå att skjuta bakåt.
Alla våra bilar är strömlösa sa en säljare..... :twisted:
Tjommar :roll:
av Amli
AndersP skrev: Den enda demobil jag sett i Sthlms-trakten med taklucka är en på Bilia, men den har varit strömlös i flera veckor
:evil:
Vilket har inneburit att stolen inte har gå att skjuta bakåt.
Alla våra bilar är strömlösa sa en säljare..... :twisted:
Tjommar :roll:
Ofta står bilarna så länge så batterierna laddas ur men det är även ofta man bara lyfter av en kabeln till batteriet. Säg till din säljare att du vill prova skjutmånen på stolarna så han/hon får se till att dra dit en laddare. En annan sak att tänka på när du är så lång är att när du har el stolar så går det inte att sänka stolarna riktigt lika mycket som på en "vanlig" stol.
Användarvisningsbild
av AndersP
tack för svaren
jo jag inser problemet med att det laddar ur
men det känns lite pinsamt att fråga och besvära när man tänker handla nån annanstans :???:

Finns olika körlägen beroende på b[…]

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]