Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Appel
Men innan man går och lägger sig och på morgonen före man åker till jobbet är det väl ok att kolla lite mail, betala räkningar samt kolla status på var ens bil är i produktionen, det enda jag motsätter mig är att kolla aftonbladets hemsida.... Den tar för lång tid att ladda, det kan gå ut över livskvalitén!
BMC skrev:Jo, där står den kvar ett par veckor innan leverans på väg till ÅF. Men håll ut.... 8)
Hmm. Min V70 hamnade i definitivt planerad måndag vecka 5, torsdag vecka 5 fanns den hos ÅF (visst vi bor 8 mil från Torslanda så transporten tog iallafall ingen tid). Så det kan gå mycket snabbare än så. Enligt datorn började den byggas natten till torsdag och levererades till ÅF på kvällen samma dag.....
Har man något liv när man klagar på andras intressen? Det känns kanske som att man ska skaffa sig ett eget liv....

Ang lev.tiden på levinfosidan så ska man ta det med en nypa salt. Jag har varit med om att bilar har hoppat från def.planerad till "transporteras till ÅF" direkt.

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]