Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av stoffe9
God Morgon Bröder/Systrar,
Jag trodde i min enfald att Ipod anslutningen ingick i XC60 när man valde High Performance.
Men hur är det egentligen?
Det finns ju inget tillval som heter Ipod anslutning. Dock har jag sett många som skriver det när de beskriver sina XC70, utr "Ipod/USB anslutning etc......"

Hjälp mig!
Användarvisningsbild
av matte1200
Har för mig att du kan ansluta Ipoden med usb kabeln som följer med direkt i usb uttaget, med den kör du antingen usb direkt eller så styr du ipoden om du vill det via kabeln.

Sedan har jag sett att det finns hållare för både usb och ipod med laddning (ngt tillbehör) vad den kostar att lägga till vet jag inte men det ser riktigt schysst ut på bild iaf.
Användarvisningsbild
av Appel
stoffe9 skrev:God Morgon Bröder/Systrar,
Jag trodde i min enfald att Ipod anslutningen ingick i XC60 när man valde High Performance.
Det finns ju inget tillval som heter Ipod anslutning. Dock har jag sett många som skriver det när de beskriver sina XC70, utr "Ipod/USB anslutning etc......"

Hjälp mig!
Jag läste i handboken till XC60 att det är USB-uttaget som man ansluter sin sync-kabel till iPoden. I den V50 som jag har nu så är det en kontakt för USB och en för iPod, sedan har jag köpt till den där hållaren som gör att man inte behöver "fippla" med sladdar för att ansluta minnen/iPoddar.

Hållarens instruktion innehöll även infomation om hur man monterar den i en XC60, men inte att man måste använda sin egen sync-kabel.
Användarvisningsbild
av kave
stoffe9 skrev:God Morgon Bröder/Systrar,

Hjälp mig!
När det gäller V70/XC70 så bställs och monteras detta av handlaren. Man får både USB och Ipod anslutning. Bra tycker jag som använder båda uttagen. Hur det är på XC60 har jag ingen aning om.
Användarvisningsbild
av bylle
USB-anslutningen är ju helt underbar. Ångrar inte den för en sekund.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]