Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jeppe75
freeman skrev:Har förstått det så att bilarna som bara har ett avgasrör också bara får ett slutrör.
Men 2,5T utan R-design har väl också bara ett rör som std ?
Eller hur menar du ?
av freeman
jeppe75 skrev:
freeman skrev:Har förstått det så att bilarna som bara har ett avgasrör också bara får ett slutrör.
Men 2,5T utan R-design har väl också bara ett rör som std ?
Eller hur menar du ?

Ne, en 2.5T har två styckena dolda slutrör. Iaf på 09´or, kanske också 08´orna.
Användarvisningsbild
av Jensen
Bara för att gå tillbaka till den ursprungliga
frågan på vad det kostar att hoppa av ett bilköp
så är det 7% på bilens pris samt hela kostnaden
för eftermonterade tillbehör.
av freeman
freeman skrev:Rails ingick inte och gick ej att få.
Det finns ju lasthållare så det känna inte allt för jobbigt.
freeman skrev:"To further emphasise its sportiness, the car has no rails on the roof. These are however available as factory options for those buyers who wish to specify them."

Antar att min säljaren inte har full koll på railsen.
Finns det någon anledning att välja rails förutom att man kanske tycker bilen blir snyggare?
Lasthållarna klarar precis lika mycket som railsen.
Märkte precis att det sitter rails på bilen vet inte riktigt hur dom hamnade där. De andra bilderna runt om på nätet på R-design saknar rails.
Den ser lite sportigare ut utan railsen men vafan orkar inte klaga på försäljaren och dessutom är rails bra att ha.
av Ottoman
Håller med. Behåll railesen. Enligt min mening snyggt på en moden kombi.De få ex utan rails som jag sett känns lite nakna. Rent desnignmässigt känns det som om designern tagit med railsen från början.

Mina two cents.
Användarvisningsbild
av henka35
Ottoman skrev:Håller med. Behåll railesen. Enligt min mening snyggt på en moden kombi.De få ex utan rails som jag sett känns lite nakna. Rent desnignmässigt känns det som om designern tagit med railsen från början.

Mina two cents.
Du har inget val när du har rails. Dessa går inte att plocka bort som på förra modellen. De sitter bultade från insidan så man får hål i karossen om man tar bort dem. Så om du beställde utan rails så måste nog firman beställa hem en ny bil åt dig! Om man absolut inte vill ha rails dvs.

/Henrik
av Lövet
Jensen skrev:Bara för att gå tillbaka till den ursprungliga
frågan på vad det kostar att hoppa av ett bilköp
så är det 7% på bilens pris samt hela kostnaden
för eftermonterade tillbehör.
Där kom svaret till slut. Inte gratis med andra ord att ångra sig

Du säger ju själv att du får b&aum[…]

Det varierar med årsmodeller och nä[…]

Acproblem Volvo 940 -98

vilket kontaktstycke var det? hittade du nån[…]

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.6.4 Mjukvarurel[…]