- tor 11 sep 2008, 16:33
Har förstått det så att bilarna som bara har ett avgasrör också bara får ett slutrör.
Moderator: Moderatorer
freeman skrev:Har förstått det så att bilarna som bara har ett avgasrör också bara får ett slutrör.Men 2,5T utan R-design har väl också bara ett rör som std ?
jeppe75 skrev:freeman skrev:Har förstått det så att bilarna som bara har ett avgasrör också bara får ett slutrör.Men 2,5T utan R-design har väl också bara ett rör som std ?
Eller hur menar du ?
freeman skrev:Rails ingick inte och gick ej att få.
Det finns ju lasthållare så det känna inte allt för jobbigt.
freeman skrev:"To further emphasise its sportiness, the car has no rails on the roof. These are however available as factory options for those buyers who wish to specify them."Märkte precis att det sitter rails på bilen vet inte riktigt hur dom hamnade där. De andra bilderna runt om på nätet på R-design saknar rails.
Antar att min säljaren inte har full koll på railsen.
Finns det någon anledning att välja rails förutom att man kanske tycker bilen blir snyggare?
Lasthållarna klarar precis lika mycket som railsen.
Ottoman skrev:Håller med. Behåll railesen. Enligt min mening snyggt på en moden kombi.De få ex utan rails som jag sett känns lite nakna. Rent desnignmässigt känns det som om designern tagit med railsen från början.Du har inget val när du har rails. Dessa går inte att plocka bort som på förra modellen. De sitter bultade från insidan så man får hål i karossen om man tar bort dem. Så om du beställde utan rails så måste nog firman beställa hem en ny bil åt dig! Om man absolut inte vill ha rails dvs.
Mina two cents.
Jensen skrev:Bara för att gå tillbaka till den ursprungligaDär kom svaret till slut. Inte gratis med andra ord att ångra sig
frågan på vad det kostar att hoppa av ett bilköp
så är det 7% på bilens pris samt hela kostnaden
för eftermonterade tillbehör.
Det varierar med årsmodeller och nä[…]
Uppdateringar i mjukvaruversion 3.6.4 Mjukvarurel[…]