Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
vad kul att det finns att köpa skidplate bakre till 6cyl bensinmotor :P
Det är hela 41 pers som kan köpa detta tillbehör.
Användarvisningsbild
av henka35
Intressant, här finns artnr. till R-design delar för V70. Som inte finns att hitta under V70 eller i VIDA. Trevligt!!!

/Henrik
av Amli
FiddeUBC skrev:vad kul att det finns att köpa skidplate bakre till 6cyl bensinmotor :P
HAHAHAHA.
Användarvisningsbild
av Appel
FiddeUBC skrev:vad kul att det finns att köpa skidplate bakre till 6cyl bensinmotor :P
Fast jag är ju glad, en av 41!
av para
Nån som vet vad backkameran kostar monterad och klar med skärm om man inte har RTI?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
para skrev:Nån som vet vad backkameran kostar monterad och klar med skärm om man inte har RTI?

Går bara om man har RTI installerad och då kostar det mellan 7500 och 10000kr.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Appel skrev:Ser man på den här sidan så verkar det som att det är möjligt med eftermontering även om man inte har RTI,

http://vccs.volvocars.se/accessories/ca ... 367031.htm

Det går givetvis att fixa på något sätt på dom andra med. Men jag ställer mig frågan varför någon skulle köpa den utan rti och sedan montera in RTI-skärmen och sedan ha endast backkamera på den. När man dessutom kan få backkameran installerad från fabrik om man väljer till RTI.

Väljer man till RTI kan jag säga att backkameran är värd varenda öre! Har det på XC90in och det funkar GRYMT bra! :-)-)
Användarvisningsbild
av matte1200
En skärm och kamera av ett annat märke blir betydligt billigare. Funderar på att beställa ramen och göra så till min bil. Det blir betydligt billigare än volvo original fast det blir lite pyssel...

Har du kollat på något av det vi skri[…]

230fk går snålt

Chipet ska vara gjort för 3 bar . Jag vet att[…]

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]