Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hansjkpg
#1629919
Hej. Min handbromsvajer har gått av därbak. Min fråga är om någon vet om det är bökigt att byta båda två. Är det svårt att justera handbromsen efter . Tänkte att jag skulle byta backarna samtidigt när man ändå håller på. Bilen är en S80 2007.a med fotpedal. Har fått saftiga offerter tycker jag när vajrarna bara kostar runt 1000 lappen ihop. Tack på förhand!
Användarvisningsbild
av Erik Å
#1629920
Har du letat på youtube? Det brukar finnas förvånansvärt bra instruktionsfilmer där.. Och dåliga också :-D

Jag är inte så händig och har inge[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]