Tror det är dax igen för dessa bussningar.
Undrar om ni som monterat Powerflex (bara dessa bussningar är intressant)
För/nackdelar ?
Kommer de hålla bilen ut eller iaf längre än original?
Senast redigerad av 1 HakanF, redigerad totalt 0 gånger.
Jag har ett gäng omonterade eftersom jag inte har en komplett samling än, klart är att dom är jättedyra. Har inte kört med några än, men bekanta säger att det blir en del skrammel.
Meyle HD är nog bättre alternativ om du inte tänkt montera hemma själv.
Vet inte exakt när förra ägaren stoppade i lila/blå-PU bussningar på min, men de är slut nu iaf 20k mil.
Jag var inne på att byta till PU en gång i tiden men läste att de blir stenhårda i vinterkyla
Funkar säkert fint i Kalifornien
V70 Mk 1 (P80) -00, sen ny. Har passerat 65k, siktar på 100k. What could possibly go wrong? Rosten är nu under kontroll efter 25 års experimenterande med många krokiga omvägar
Bytte till PF-bussningar bak strax före jul. Upplever inga negativa effekter. Hade tidigare problem att jag upplevde att bilen "slingrade" sig fram vid fullgas acceleration. Är lite svårt att testa så här års men upplever ett lugnare uppträdande än tidigare. Har inte märkt något som helst ökat "slammer" eller annat ljudfenomen. Gjorde detta som förbyggande åtgärd. Bilen gått 14k mil. Kompletterade samtidigt med en PF-bussning i momentstaget på ovansidan av motorn. Totalt sett en dyr operation men är helt nöjd med resultatet.