Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tagek
Hej idag så testade jag min v70’s funktion med att sänka och höja fönster på dosan. Men tycärr så är det bara förar fönstret som åker både upp och ner inte sett någon med samma problem och har letat i inställningarna på stereon men hittar inget.

Skulle vara kul om alla funkade
MVH Tage
av UnleashFusion
Tagek skrev: lör 17 aug 2024, 18:16 Hej idag så testade jag min v70’s funktion med att sänka och höja fönster på dosan. Men tycärr så är det bara förar fönstret som åker både upp och ner inte sett någon med samma problem och har letat i inställningarna på stereon men hittar inget.

Skulle vara kul om alla funkade
MVH Tage
Nu vet jag inte om du tänker på denna funktion:

Mer än så kan man inte göra med dosan/fjärrkontrollen.
av Tagek
Ja exakt den tänkte jag på men det är bara förar rutan som funkar
av UnleashFusion
Jag har inte använt funktionen överhuvudtaget trots att jag haft min i 13år+ . Frågan är om man behöver kalibrera fönster-minnen . Utöver det funkar bakre-rutorna när man manuellt trycker på knapparna i bilen? (via fram samt bak på vardera dörrsidor)
Användarvisningsbild
av apersson850
Du behöver ha rutornas autofunktion kalibrerade för att det ska fungera.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Återställning
Ifall batteriet kopplats bort måste funktionen för automatisk öppning återställas för att fungera korrekt.
Dra upp knappens främre del lätt för att hissa upp rutan till sitt ändläge och håll kvar i en sekund.
Släpp knappen kort.
Dra upp knappens främre del igen i en sekund.
Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]

Min slutsats än så länge, hittade […]

Finns felkoder? Försök med att dra ut ko[…]

Hej! Ja deras universal damask var för kor[…]