Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lunkan01
Måste bara instämma i att nya V70 är en kanonbil. Fick min nya T6 i oktober och den går som tåget . Tyst och med sportläget i så pinnar den på bra. Enda nackdelen som jag ser det är att stolarna inte är skålade så man får sig en åktur inne också så att säga. Hade en V70 Oceanrace innan och där var skålningen mycket bättre med sportstolarna.
Undrar varför inte Volvo inte kan ha sportstolar som option till nya bilar.
Min bil har nästan allt förutom radar köret, dyra stereon och
RSE multmedia. Fördelen med att ha en egen firma och kan ta in bilen i firman, klart smakar det så kostar det.
av lunkan01
Hade också en Ocean Race innan denna bilen. Försökte få Bilia att lacka den nya bilen i Ocean race blå men det kunde man inte få typiskt...
Användarvisningsbild
av mattes
lunkan01 skrev: Enda nackdelen som jag ser det är att stolarna inte är skålade så man får sig en åktur inne också så att säga.
Det där stör jag mig lite på också!
Dom borde haft sportstolar som option.
Mitt tips är att det kommer till modellåret 09.
(Dom måste ju spara lite lulllull till det)

:lol:
Användarvisningsbild
av kurregus
Snyggt med blå bil!

V70 II borde inte tillverkas i ljusa färger. Första gången jag såg en vit V70 II fick jag en mindre chock. Bilen såg så klumpig ut. Mörk eller ljus färg gör verkligen skillnad på nya V70.
965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Vad jag tänkte är att skarvarna mellan h[…]

Köp hos Trodo.se. De har ett kontrollsystem f[…]

Vi som beställt nya XC60

Nu har jag beställt en V60, så det kans[…]

AC & kylfläkt

Jag har då fått beställt en ERA k[…]