Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bobafett
Är det någon som har sett något snyggt montage av hållare, är det fortfarande i ventilationsgallren som man sätter dem? Om man har två lurar, finnst det hållare till olika ställen?
av MrMagoo
En liten notis om den hållaren som man sätter vid växelspaken.

Jag har inte fått min V70II ännu så jag vet inte om det är samma där men jag har satt en sådan i min V50. Med manuell låda kan man inte ha någon för hög hållare för då tar den i växelspaken. Tänkte sätta telefonhållaren där och vinkla upp den lite men det gick åt pepparn' (om man inte kan kompromissa och undvika att köra med 5:an eller backen :wink: ) .

Hållaren vid växelspaken lämpar sig bäst för sekretesslur typ (på V50 i a f)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Har en fråga till er som vill ha en telefonhållare. Har ni valt till blåtandssynkroniseringen? eller ska ni ha ett eftermarknadssystem?

Om ni inte har valt till blåtanden. Varför inte? :wink:
av Steff 99
Om ni inte har valt till blåtanden. Varför inte?
En orsak kan vara att man har en telefon där inte blåtandsynken inte funkar...Ericsson P990i är en som kan vara strulig
av MrMagoo
XC90_Executive skrev:Har en fråga till er som vill ha en telefonhållare. Har ni valt till blåtandssynkroniseringen? eller ska ni ha ett eftermarknadssystem?

Om ni inte har valt till blåtanden. Varför inte? :wink:

Jag har valt Bluetooth synk men funderar på hållare ändå för att få ut antennsignalen. (Har IR rutan så det kan nog vara tufft med mottagningen annars.) Sedan är de gott att få telefonen laddad i bilen oxo. Det blir nån timma laddning om dan man får "på köpet" då.

Rek bytesintervall 12000 mil Vem rekommender[…]

Luftfjädring V90

Precis. Samtidigt är produktnamnet Four-C en […]

Har idag förnyat VOC. Alltså Volvo appe[…]

Huvudkontorer i Växjö troligtvis. Ring d[…]