Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MagnusR
Steffe3 skrev: tis 03 jan 2023, 15:50 Den ser bra ut i mina projektorer också (D1S) :-D

Har inte vågat testa besiktningen än dock :oops:
Kör du LED d1s på halvljuset?
Man tänker att om ljusbilden är rätt bör de inte kunna märka det förutom möjligen om de kollar uppstartstiden men den är väl ganska snabb för varm xenon-lampa med.

Är det den som diod-huset säljer i så fall, och är du nöjd?
Användarvisningsbild
av Steffe3
MagnusR skrev: tis 03 jan 2023, 20:25
Steffe3 skrev: tis 03 jan 2023, 15:50 Den ser bra ut i mina projektorer också (D1S) :-D

Har inte vågat testa besiktningen än dock :oops:
Kör du LED d1s på halvljuset?
Man tänker att om ljusbilden är rätt bör de inte kunna märka det förutom möjligen om de kollar uppstartstiden men den är väl ganska snabb för varm xenon-lampa med.

Är det den som diod-huset säljer i så fall, och är du nöjd?
Jao, trodde att det skulle vara ytterligare en Kinagrej med spretig ljusbild etc, men den överraskade.

Det enda jag kan identifiera det på är en svag skugga i nederkant från själva lampkroppen, vilket bör vara en fördel då det minskar risken för reflektion i fuktig miljö. I övrigt ser det rätt ut :-)

Jepp, det är deras variant jag kör med.
av kievY
Jag har LED i helljus i min V60, dock är det H9 sockel men ljuset är över förväntan. Lyser upp diken bra och lyser bra, räcker för mig istället för en ramp då jag ej kör så mycket landsväg. Köpte kitet från Xenonkungen, inga varningar och fick plats med allting innanför locket utan problem.
Nästa elbil från Volvo?

Jag gillar den utvändiga designen, lite kombi[…]

..Letade efter det idag men måste gå[…]

Råd vid punktering

Hej. Noterade i morse att höger framdäck[…]

Ja det är bra poänger, nu har jag ju ial[…]