Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Först kom fel höjdjustering belysning ( brukar vara ngn av givarna oftast den bakre, bara att kolla bildelsbasen det fins 100 fram och ingen bak ( det är inte svårt att använda en fram bak, bara att flytta länkarna)

En vecka senare så kom larm ABL dvs den son får belysningen att följa ratten, vad göra?
oldtimersmc skrev:Först kom fel höjdjustering belysning ( brukar vara ngn av givarna oftast den bakre, bara att kolla bildelsbasen det fins 100 fram och ingen bak ( det är inte svårt att använda en fram bak, bara att flytta länkarna)

En vecka senare så kom larm ABL dvs den son får belysningen att följa ratten, vad göra?
Fan dubbelpost o särskrivning...
Är du säker det är givarna? Tycker det ofta är motorerna i lyktan som kärvar och går trögt när det börjar bli kallt ute.
När jag hade fel på mitt hade det kommit in vatten i styrenheterna under strålkastarhuset. Det i sin tur berodde på att två rådjur sprang över vägen, och jag lyckades bara undvika det ena. Men det kan kanske bli problem där under även utan rådjur.
Elpriset

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/K8MWJE/regeri[…]

Äntligen fått tillbaka min bil, inte f&[…]

Lås bilen med nyckeln då åsidos&[…]

Törs jag gissa att den hamnar i ett prisl&aum[…]