- ons 26 maj 2021, 14:01
Du hittar alla instruktioner, verktyg och produkter på EnviroSafes hemsida.
berrabus skrev:Om jag byter kondensor kommer jag åka till auktoriserad verkstad för tömning, byta kondensor själv och åka tillbaks till samma verkstad för fyllning. Känner ingen som håller på med detta så allt görs "vitt".
Kondensor 1400 SEK och kostnad fyllning 1400 SEK vilket blir totalt 2800 SEK. Tycker det är en rimlig peng för att fixa det permanent.
Frågan är då hur knöligt det är att byta.
Angående fulreparation, felsöktes och fylldes för ca 7 månader sedan så det har hållit sedan dess. Vi det tillfället hittade de inte läckan men nu när vi vet när det fylldes senast gjordes en mer noggrann undersökning. Vid förra tillfället fanns det knappt hälften kvar i systemet och jag upptäckte det genom ett vinande ljud som nu kommit tillbaks. AC fungerar fortfarande men vill lösa det så snart som möjligt.
Hittade bla denna https://envirosafe.se/sv/products/view/ ... ning-r134a vilket väl är vad jag borde ha isåfall. Hur gör man sedan med fyllning av systemet av R134?
Du hittar alla instruktioner, verktyg och produkter på EnviroSafes hemsida.
- Bees don't waste their time explaining to flies that honey tastes better than shit.
- By jontemalmö