Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av klabban
Nej alla bilar tycks vara för all del snygga men kanske lite tråkiga metallicar. Vi har faktiskt precis beställt en passions-röd V70 II 2,4D, tror det kan bli riktigt fint! Dock går man ju och funderar på om man inte ska ändra till en ljus fin "tråkig" metallic trots allt...

Om någon har sett någon av de lite mer ovanliga färgerna (på V70 II) hos någon återförsäljare i Stockholmstrakten så hojta gärna till!
av klabban
Nej alla bilar tycks vara för all del snygga men kanske lite tråkiga metallicar. Vi har faktiskt precis beställt en passions-röd V70 II 2,4D, tror det kan bli riktigt fint! Dock går man ju och funderar på om man inte ska ändra till en ljus fin "tråkig" metallic trots allt...

Om någon har sett någon av de lite mer ovanliga färgerna (på V70 II) hos någon återförsäljare i Stockholmstrakten så hojta gärna till!
av diandi
nike69 skrev:Om någon har lust att posta blid på en solid svart skulle jag bli jätteglad.
Men det vore även kul att se någon annan färg än seashell beige metallic.
98 % av alla bilder jag sett är just den färgen.Det vore kul att se riktiga foton på resterande färgalternativ.
Här är min svarta som jag hämtade ut igår. Tycker personligen att den gör sig väldigt bra med mkt krom runt rutorna och med silverfärgade rails, jämför bara med min svarta S40 som står bakom. Den ser vansinnigt tråkig ut i jämförelse...

http://www.flickr.com/photos/12762149@N07/1334408193/
av haxpet
Mycket snygg. Skulle beställa en likadan idag om pengarna fanns.

Vilken spis har du i?

Jag antar att du har Summum i utrustningsnivå eftersom det är väl bara den som har kromlister runt rutorna, eller är det tillval på dom andra nivåerna?
av diandi
Jag har 200 hästarn, det var vad firmans pengar räckte till... kanske bsr trim till 258hk kommer senare, jag får se!

Det är en summum, ingen aning om listerna går att få som tillval, men finns det och man tar en svart/mörk bil så är det väl använda slantar
Användarvisningsbild
av nike69
gratulerar till en mycket snygg bil ,diandi (B)
av Pachipachihand
Toppen fin såg en nylevererad svart idag kanon snyggt med silver rails,du verkar bo i sthlm kontakta TME dom kommer få fart på din bättre än Bsr. Steg 1 TME är det bästa som jag gjort med min bil. Från familjekärra till fullblodsracer,nåja:P
av Joli
Pachipachihand skrev:Toppen fin såg en nylevererad svart idag kanon snyggt med silver rails,du verkar bo i sthlm kontakta TME dom kommer få fart på din bättre än Bsr. Steg 1 TME är det bästa som jag gjort med min bil. Från familjekärra till fullblodsracer,nåja:P
Hur vet du att TME ger bättre fart än BSR? Har du läst något test?
BSR har vunnit flera tester i AMS i alla fall.

Ovärderlig information! Bra jobbat!.

AC & kylfläkt

Hade du beställt den från Autodoc s&ari[…]

@atteatte , Har varit ute och tittat lite nu me[…]

Köp hos Trodo.se. De har ett kontrollsystem f[…]