Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
Tycker inte om baken på nya volvon...liknar ju Mitsubishi :shock:
av S.t.r.a.n.D
Här kommer en bild på en V70N ll med takvinge som nike69 skickade till mig.

Bild
av addeer
Jag försökte lägga upp den bilden förut mrn HUR gör man det i detta forum (jag gick bet) kan ingen skicka ett pm till mig och förklara.
Jag har fler bilder nämligen.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
addeer skrev:Jag försökte lägga upp den bilden förut mrn HUR gör man det i detta forum (jag gick bet) kan ingen skicka ett pm till mig och förklara.
Jag har fler bilder nämligen.
Här kan du läsa hur man laddar upp en bild!
av boeder
karlskrona_krille skrev:fanken vad ful de är nya volvon :/(
Om 3 år tycker du något annat. Garanterat. Samma som när BMW 5 serien kom, vilket liv det var men vem tycker inte BMW 5 serien är en nice bil?? Det tar ett tag att ta till sig den, tänk när R-Line paketet kommer och V70 blir sportigare än den komfort V70 de har visat upp. Jag väntar med spänning.
Användarvisningsbild
av VolvoBM
boeder skrev:Om 3 år tycker du något annat. Garanterat. Samma som när BMW 5 serien kom, vilket liv det var men vem tycker inte BMW 5 serien är en nice bil?? Det tar ett tag att ta till sig den, tänk när R-Line paketet kommer och V70 blir sportigare än den komfort V70 de har visat upp. Jag väntar med spänning.
Jag hoppas att det inte stämmer, för nya 5-serien ser lika konstig ut idag som när den kom..... :wink:
av ljungström
boeder skrev:
karlskrona_krille skrev:fanken vad ful de är nya volvon :/(
Om 3 år tycker du något annat. Garanterat. Samma som när BMW 5 serien kom, vilket liv det var men vem tycker inte BMW 5 serien är en nice bil?? Det tar ett tag att ta till sig den, tänk när R-Line paketet kommer och V70 blir sportigare än den komfort V70 de har visat upp. Jag väntar med spänning.
5-serien är inte snygg och kommer aldrig bli det. Visst, man väjer sig men en ful bil är en ful bil.
av haxpet
Som vanligt så växer ett utseende på en.

Jag var lite skeptisk i början och tyckte att gamla V70 var snyggare, men ju mer man tittar på nya V70 destu bättre blir det. (utom bakifrån).

Men med takspoilern så ser det helt ok ut. Och skulle jag beställa en ny V70 idag så skulle den vara utan emblem på bakluckan.
3G släcks

Säkert en dumma frågor men.. Behöv[…]

Det är 2 motorkuddar. Sätt domkraften […]

Okhållare D2

Hallå! Mitt råd är att lämna[…]

Takräcke för v90 på xc90)

Jo alltså, det är liksom det som ä[…]