- lör 06 jan 2018, 20:54
Hej!, Det är så jag tänkte kolla med er ifall ni haft liknande händelse/problem på eran V70.
Några dagar sen började min framsensor bete sig konstigt, när jag lägger på D och R(automatlåda), så visar den som på denna video;(ungefärlig)
när problemet dök upp åkte jag till skobes och fråga ifall dom visste om problemet, det som dom sade var att sensorerna kunde fått fukt och resultatet skulle bli som jag beskrev, jag är själv osäker ifall det är sant/falskt men att jag skulle återkomma ifall problemet inte försvann/löste
Vad kan problemet vara tro?
Tack på förhand!
Några dagar sen började min framsensor bete sig konstigt, när jag lägger på D och R(automatlåda), så visar den som på denna video;(ungefärlig)
fast på vänster-framsensor, även om jag inte alls är närheten av en kant/vägg/något hinder framför mig och ibland funkar den normalt efter 10minuter. Efter att låtit bilen stå still i cirka 5 timmar och när jag tänkte backa in så fungerade inte baksensorerna överhuvudtaget och inget pip-pip ljud o ingen bild visade sensorerna på display:en. var nära på att backa in på en cykelställ
när problemet dök upp åkte jag till skobes och fråga ifall dom visste om problemet, det som dom sade var att sensorerna kunde fått fukt och resultatet skulle bli som jag beskrev, jag är själv osäker ifall det är sant/falskt men att jag skulle återkomma ifall problemet inte försvann/löste
Vad kan problemet vara tro?
Tack på förhand!
Volvo V70 2.0F MY11 Inscription
- By sicnarf