Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av chasba
Listen som det snakkes om, har noen et bilde på hvordan denne ser ut og hvor den sitter?

Redigert: Jeg er åpenbart både lat og blind. Usch. Det er en god samling av bilder tidligere i tråden ... :roll:
Senast redigerad av 1 chasba, redigerad totalt 0 gånger.
av Dannizqo
Hejsan,

Är det någon som har nåt art nr till denna list?.

Var inne hos Bilia och de hade aldrig hört talas om det, vet inte om de har fixat nåt i -MY16 versionen dock kanske.

Tackar.

//Mvh
Daniel
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
Det har inte regnat så mycket sedan jag fick min gummilist installerad, så idag körde jag lite extra vatten på taket
när jag ändå tvättade bilen och sedan öppnade jag bakluckan och väntade tålmodigt, nada!
Allt vatten rann så snyggt på sidorna och ner längst sidorna, förutom en del vatten som samlades vid de svarta
gummiplopparna, men inte en droppe vatten runt hålen för gångjärnen och inget vatten droppade från hårdplasten
i taket. (B)
av SWEDENMADED
Har heller ingen list på min XC70 T6:a-13 men upplever inte det så bekymmersamt. Va värre när hajfene-antennen på taket läckte duktigt så innertaket och bacaget blev genomsurt. Tejpen hade släppt på min också runt närmare halva. Uselt. Limmande min med Casco Aquatät
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Gott! Då struntar jag helt sonika i den, tac[…]

Ser ingen kabel som sitter i kläm tyvärr

Uppvärmda vindrutespolare.

Jag tittade i ett elschema för en årsmo[…]