Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Jag har inte VoC heller, också en finess jag kan sakna ibland. I min demens glömmer jag inte helt sällan saker i bilen t.ex på jobbet och då är det långa omvägar att först hämta nyckeln och sedan pallra sig ut till bilen. Istället för att låsa upp bilen på telefonen. Men keyless über alles, tillvalens tillval. Och HP/PS, eller mest bara slippa performance-stereon.
av RagHank
Jag får tacka för tidigare tips och synpunkter!

Nu har jag hittat en bil - det blev ingen MY12 eller nyare dels för att det är så jäkla få till salu, och dels för att de få som har dykt upp ligger utanför min budget... Men!

Det blev en ny kärlek iafall :) Fick kontakt med en medlem på detta forum, några av er kanske känner igen bilen sedan tidigare. Så nu har jag kommit hem till norr med bilen, 50 mil senare och jag är totalt förälskad i den. En 2008, det mesta i utrustningsväg (allt?) som t.ex. Four C, bensinvärmare, Keyless Go etc. Optimerad till 320 hästar och med strax under 8.000 mil på mätaren.

Bild
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Lyfta bilen

Det står i manualen (nedladdningsbar fr&arin[…]

Klonkar från kardan?

Hej, jag har en V70 2001 2.4T AWD. Körde inna[…]

@mimeck , På stereon eller vattenfallet d&a[…]