Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av T5swe
Hej.
Hämtade igår hem vår "nya" V70 2,5 FT R-Design 2011 och funderar om det inte finns ett lastskydd/stötfångarskydd i borstat stål som matchar resten av det "silvriga"??
Tycker det ser lite tråkigt ut med svarta som sitter där nu :/
Kollade runt lite men hittade mest bara till XC70....Dock hittade jag till V70 upp till 2007 och sen igen från 2014 och framåt??
Inget däremellan? 2008-2013...Finns det inte till dom årsmodellerna??
Passar det från en XC70 till V70ll ?

Tacksam för hjälp :)
/T5swe
Ok, Ebay hade jag inte svept igenom än :)

Dock så stämde ju årsmodellen men det står bara att det är till 3,2 motorn/modellen....Är det samma bakspoiler på den som på min ?

För om jag valde min bilmodell ovanför där det stod vilka det passar till så fick jag bara upp det här infot:
"This part is not compatible with Volvo V70 2011 MK III [2007-2016] Estate 2.5 T Flex-Fuel" ??:-/
Hmm....Lite novis på den här modellen då det är första jag äger av denna typ :lol: Hade bara en V70 -04 innan :)
Den svarta som sitter på plats nu då, den går inte att ta bort och ersätta med en i borstat då? Eller är det så att jag kommer att få nöja mig med den svarta helt enkelt för att det inte går att byta ut den mot någon annan "sort"? :|
Asch då :( Naee, har nu kollat Ebay och diverse andra sidor och hittar ingen som skulle passa till 2011...

Så då återstår bara: VARFÖR skulle jag köpa en 2011!! :lol:

Stort tack iaf , TommyP86 och StefanN :-)-)

Vet vilken givare du menar. Hade upp den för[…]

Om muttern lossnar får du haveri,dom fyra mi[…]

Volvo car UX

Om du har google automotive i bilen så f&ari[…]

Vi har en Subaru XV, samma som Outback men kortare[…]