Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kan så vara bor i en mindre stad så det spelar ingen roll, samt två Dobermann som har vakttjänsten i bilen :-)
Dom snackar gärna med någon som vill "låna bilen" :wink:

Det lutar mod en E-klass nästa år då det är dags att byta bil, V90 har ju tappat bort det viktigaste med kombi nämligen lastutrymmet.
Cox skrev:Kan så vara bor i en mindre stad så det spelar ingen roll, samt två Dobermann som har vakttjänsten i bilen :-)

Det lutar mod en E-klass nästa år då det är dags att byta bil, V90 har ju tappat bort det viktigaste med kombi nämligen lastutrymmet.
Hehe, det förstår jag.
Då låter det som E klassens bagage är något för dig helt klart.

för mig räcker xc70 fint, har sällan mer än ett par barnvagnar och lite packning.
CaptainOats skrev:
Cox skrev:Kan så vara bor i en mindre stad så det spelar ingen roll, samt två Dobermann som har vakttjänsten i bilen :-)

Hehe, det förstår jag.
Då låter det som E klassens bagage är något för dig helt klart.

för mig räcker xc70 fint, har sällan mer än ett par barnvagnar och lite packning.
Ja det verkar vara en fin bil, och dom är ju inte så dyra heller om man jämför med typ Volvo !

Du borde rimligen kunna testa att koppla ur ABS-mo[…]

Jag rengjorde givaren eller iallafall gallerspring[…]

Kan det vara så att det är problem med[…]