Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av chrillo
karnstrom skrev:Lite återkoppling samt fler frågor! Har fått mittkonsolen helt tyst! Men det låter fortfarande mkt från Bstolpen samt från instrumentbrädan.

Är det ngn som sitter på några beskrivningar eller bra förslag på hur jag ska bli av med plastknarret?? Vill gärna inte bryta i grejerna utan att veta hur jag ska göra..

Tack för svar!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur gjorde du för att få mittkonsolen tyst?
Användarvisningsbild
av apersson850
Det har egentligen inte med den här tråden att göra, men jag hade missljud i kupén i bilar innan jag skaffade min XC70. Men nu är jag frånskild och de ljuden har upphört.
Användarvisningsbild
av keroan
apersson850 skrev:Det har egentligen inte med den här tråden att göra, men jag hade missljud i kupén i bilar innan jag skaffade min XC70. Men nu är jag frånskild och de ljuden har upphört.
Hahaha... :mrgreen:
Användarvisningsbild
av karnstrom
apersson850 skrev:Det har egentligen inte med den här tråden att göra, men jag hade missljud i kupén i bilar innan jag skaffade min XC70. Men nu är jag frånskild och de ljuden har upphört.

Hahahahaha! :)

@Soffantjejen , All garanti är ju fritt att[…]

Turbomätare 940

Det är snarare 1 bar turbomätaren g&arin[…]

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]