Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Toson
Hmmmm?
Verkar vara ett svårlöst problem, då jag läst andra som verkar ha samma/liknande problem som även jag har, men ingen har nån erfarenhet av.
Ljudet blir svagt i framdörrarna från både stereon och telefonen. Någon hade fått högtalarna bytta av Volvoverkstaden för en hel del pengar, men verkade fått "felet" fixat. Borde finnas någon med erfarenhet av vad som kan uppstå med högtalarna när ljudet blir kasst.
Toson
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jaha då har man själv råkat ut för detta riktigt tråkigt, vänster fram låter knappt nångting men vrider man upp volymen över hälften så fungerar det oftast. Kan det va något elektronikspöke i bilen, min stolsvärme fungerar bara på förarplatsen om man har 1/3 värme på. Gödslade Volvo åf med runt 11.000 riksdaler förra månaden. Vill inte gödsla min lokala åf med mer pengar nu för ytterligare fel...
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ingen mer som råkat ut för detta problem?
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ingen som vet något eller har fixat det på något sätt? Har absolut inget förtroende för min Volvo ÅF längre!!!

Ser att du har en 2021, och då har du bara &[…]

Oljebyte fyrhjulsdrift Haldex

Å andra sidan så lär man uppt&aum[…]

Jaha, ja, det är ju bra i sig. Den jag refere[…]

Vi har haft IF till våra bilar i flera &arin[…]