Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej. Jag ska bygga om mina strålkastare en aning och skulle därför behöva en sprängskiss på strålkastarna fram på en V70 MY11 (antar att det är samma på -08 och uppåt?) med ABL aktiva dual-xenon funktioner.

Kan man köpa ett "tomt" strålkastarhus på Volvo tro? Om någon har koll på detta så vore det intressant att få veta. Annars ringer jag Volvo på Måndag och frågar. Det vore fint om det isåfall levereras med plastglaset löst.
Denesfay skrev:Hej. Jag ska bygga om mina strålkastare en aning och skulle därför behöva en sprängskiss på strålkastarna fram på en V70 MY11 (antar att det är samma på -08 och uppåt?) med ABL aktiva dual-xenon funktioner.

Kan man köpa ett "tomt" strålkastarhus på Volvo tro? Om någon har koll på detta så vore det intressant att få veta. Annars ringer jag Volvo på Måndag och frågar. Det vore fint om det isåfall levereras med plastglaset löst.
Kanske så här? - Finns bara fram till 2010
Bild
http://www.volvopartswebstore.com/showA ... veLine=503
Dörrlås under vintern.

Vi har en XC60 MY22 men har inga problem med d&oum[…]

Om du tycker det är opraktiskt med laddning e[…]

Transmissionsolja till M66

Jag har kört med Castrol Transmax Manual FE 7[…]

[/quote] Fungerar bältesvarningen för p[…]