Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bilnörden skrev:
oldtimersmc skrev:Satt och "byggde en ny Volvo och det enda som jag förvånades över a att om jag valde VOC (Borde vara standard i alla bilar) så utgår dieselvärmare med fjärrstart, hoppas att man endast avser "dosan" inte värmaren.
Fjärrstyrningen finns i voc appen istället.

Ok Då är det som jag hoppades, att det endast var dålig Svenska i den interaktiva tjänsten.

( har en med VOC och en utan. Men 2 st olika varianter på "ryssdosor" så där har jag iaf samma funktion vad gällande fjärrstyrning.

Va mest rädd för at man slopade värmaren helt...
Senast redigerad av 1 oldtimersmc, redigerad totalt 0 gånger.
Tycker att man får mycket bil för pengarna om man slår till nu (och klarar att ratta mm i egen regi) finns säker andra bilmärken som kan leverera både det ena o andra men INTE i ett Volvo skal, och då sitter jag kall.
Skall slafa nu, hård dag i morgon.
av Mamel
Jag grunnar på en Classic, men skulle gärna vilja ha det där lite finare lädret, Inscription tror jag det heter. Men såvitt jag kunde se i konfiguratorn fanns det bara en variant av läderklädsel. Nån som vet något om det?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Erik, tack så jättemycket för utf&[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]