Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av volvorullar
Tänkte tipsa om hylsnyckelsats 92 delar i väska på ica maxi sisjön Göteborg.
Nu 999:- kostat 1999:-. Förresten någon som vet vad som skiljer 94 och 92 modellen åt?
Senast redigerad av 2 volvorullar, redigerad totalt 0 gång.
av volvorullar
Enligt bilderna så är skillnaden rätt stor. Priset skiljer ju också men om man ändå tänkt köpa en låda så tycker iaf jag att det är lika bra att välja den större modellen för att minska begränsningarna. Bra att ha allt samlat på ett och samma ställe, saker får lätt fötter annars :)

Bild

Bild
av :stefan:
Om man är sugen på Bahco och inte har bråttom har de en outlet i fabriken i Enköping på somrarna. Förra året hittade jag en utgående halvtumssats för en femhundring där Jula tog 1200 spänn och en sats spärringnycklar för en femhundring. Finns både andrasortering och vanlig outlet.

/red
Sommar förresten, de har visst redan öppnat!

http://www.fastbikes.se/index.php/nyhet ... fyndsasong
Användarvisningsbild
av camaro69
Biltema är väl inte direkt kända för någon superkvalitet.

Bahco är trots allt kvalitetsverktyg, och jämförelsen blir som natt och dag.
av 2444ever
Fått för mig att Biltemas verktyg med 10-årsgaranti håller bra kvalité, och också något litet minne av att t.ex. Kamasa inte längre är outstanding kvalité (menar med det absolut inte att det skulle vara sämre än BT). Vet inte hur Bacho är nuförtiden.

Har inte själv mekat så mycket att jag kan säga att det är på ena eller andra sättet, kan bara referera till sådant jag "snappat" upp.
av blådåren
Har en blandning av det mesta i verktyg hemma.
Kamasa har definitivt tappat kvalite dom sista åren, hylsor som spricker och spärrskaft som "tappar taget" och rappar över.
Har äldre kamasa-prylar också och dom lär jag ha kvar länge,finns en sats som farsan köpte för en jäkla massa år sen, allt är helt än, lite klumpiga hylsor kanske men dom håller :) .

Bacho/sandvik är helt ok.
Teng-tools har jag en hylsnyckelsats som klarat snart 20 år utan problem , trots misshandel.

Biltemas 10-års verktyg är helt ok ! , övriga verktyg där kan vara både bra och anus, verkar mest bero på dagsformen typ.

Dom gångerna extra pengar finns kan man ju lyxa till det med Facom :)
Räckvidd T6 Recharge

Körstilen samt klimatet styr räckvidden […]

Vad har denna för funktion?

Gissar på att den stadgar upp chassiet. Du h[…]

"Limp home mode" ?

Du har använt fel flik i läsaren. Du ska[…]

Den stora annons-tråden

Join private ladies for live chat and adult dating[…]