- fre 12 okt 2012, 16:54
#689617
Hej,
Jag undrar vad allmänheten har för erfarenhet av Upplands Motor?
Själv har jag varit där tre gånger och alla gånger har det strulats. Jag får en känsla av att kundmottagningsdelen i kombo med verkstan inte riktigt bryr sig.
De slänger ihop en nödlösning, skickar ut bilen, sen är det upp till kunden att testa av skiten och ställa sig i kö igen för korrigering.
Jag får också intryck av att ledningen försöker hålla kundfokus högt, men att personalen på rotnivå bara spelar med. Egentligen skiter de i dig och din bil.
Är jag ensam om denna känsla?
Jag undrar vad allmänheten har för erfarenhet av Upplands Motor?
Själv har jag varit där tre gånger och alla gånger har det strulats. Jag får en känsla av att kundmottagningsdelen i kombo med verkstan inte riktigt bryr sig.
De slänger ihop en nödlösning, skickar ut bilen, sen är det upp till kunden att testa av skiten och ställa sig i kö igen för korrigering.
Jag får också intryck av att ledningen försöker hålla kundfokus högt, men att personalen på rotnivå bara spelar med. Egentligen skiter de i dig och din bil.
Är jag ensam om denna känsla?