Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av taxi
Köpte bättringsfärg enligt tabell (Färgkod 419, grå-metallic) på biltema, inte lite fel blev det!
Men jag åkte tillbaka för att få pengarna tillbaka, det är ju halva vitsen med biltema, en risk man tar liksom. Men nu gick inte det, fick med nöd och näppe ut ett tillgodokvitto, trots att klarlacken ej var öppnad!
Kan man göra mer än att kolla listan?

Nu lär man inte handla mer än det man kan vara 100 % på det man handlar?
Användarvisningsbild
av olindh
Köp inte lack på biltema, du kommer inte få rätt nyans. Åk till Volvo och köp, dom har exakt rätt nyans för din bil. Det finns både som spray för lite större områden och som en liten nagellacksförpackning med pensel i locket för mindre områden som stenskott :-)-)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja i detta fallen rekommenderar jag inget annat än Volvo jag heller. Köpte en gång från Mekonomen den det blev inget bra det heller. Volvos kulörer har alltid stämt då jag köpt (förutom en gång på en solblekt röd 940).
Användarvisningsbild
av taxi
Och nu vet jag det också. Blev så förvånad, nu vågar man ju inte prova nåt annat än volvo, när man inte kan räkna med pengarna tillbaka om det blir fel, det är synd.
installera dragkrok

Jag har köpt begagnat på skroten till t[…]

Nej, en sådan överföring är o[…]

Svart rök

Hej köpte mig en v70 d5 2004 . Den ryker kraf[…]

Tråkigt att se, Slangarna och tryckventi[…]