Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kendough
Hej på er folk!

Igår var det nått ljus som körde på min bil.. Rejält repat i hörnet bak till vänster efter ett försök till fickparkering troligen.. Idioten har givetvis dragit utan att lämna lapp eller så. (döda döda döda)
Har bara en halvförsäkring på bilen. Finns det något jag kan göra nu när det inte finns några vittnen eller är det bara pröjsa lack å allt själv och se glad ut?

Tack på förhand!

Mvh Kenneth
Användarvisningsbild
av vetten
Faen va tråkigt :evil: Jag har själv drabbats av liknande saker, men inte upptäckt förrän efter hemkomst ?:-/
Ja tänk att en del ALDRIG kan lära sej att köra bil och framförallt inte parkera :-O)
Användarvisningsbild
av Tomas88
kendough skrev:Insåg nu att denna tråd kanske inte hör hemma här =).. Känner mig så hemma i denna delen av forumet bara hehe.. flytta om jag gjort fel!

Mvh K
Flyttar till: Ekonomiforum där försäkringsfrågor ingår.
Frågan är väl om det inte är värt att kontakta TFF likafullt, det krävs väl såvitt jag vet inte vittne på själva händelsen utan vittne på att det hänt på en specifik plats, och att man har skador som uppkommit när det egna fordonet varit parkerat. Läs om villkoren på http://www.tff.se/templates/Page.aspx?id=192, jag har själv nyttjat försäkringen för många år sedan och då räckte det i alla fall med att jag hade vittne som kunde styrka just detta.

Letade egentligen efter en 98 men när denna d[…]

Dina frågor kan du också pröva a[…]

Man kan ju hoppas att växellådan har f&[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p[…]