Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av js1
Nån som kan rekommendera en bra AC verkstad i Malmö? Fick tips om Bilkylarservice. Nån som har erfarenhet av dom?

/Jörgen
Användarvisningsbild
av js1
Ok, låter bra! Vad hade du för bekymmer? Dyrt?

Jag inbillar mig att min "bara" behöver fyllas. Nio år sen evapen blev bytt. Kyler fortfarande men effekten har avtagit de senaste somrarna. Somliga säger att dom inte ska läcka, andra
säger att en viss avgång är där alltid och att efter nio år kan de vara dags för påfyllning, vet inte vad man ska tro. Komressorn är ju inte innesluten som i ett kylskåp så ett visst läckage
via axeln låter rimligt tycker jag.
Användarvisningsbild
av js1
Ja, jag har hört att dom ska vara bra också men jag var hos bilkylarservice igår och jag fick 110% förtroende för honom.
En liten verkstad a la Roy & Rogers mack men killen verkar vara född i en verkstad och kan nog allt och lite till om A/C.
Dessutom till en 1/3 av priset Bilia ville ha där man bara får träffa en kundmottagare som kan 0 och ingenting.
Här får man prata med killen själv.
Användarvisningsbild
av 855glt-97
AC bilfix utanför Oxie har bra priser och gör ett bra jobb. Har varit där med två bilar och nöjd båda gångerna. Ring dom på 040549400
3G släcks

Tackar, jag har samma sim-kort från när[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

Vi bilägare skriver 2025-05-05 följande:[…]

Den grova slangen går ner på någ[…]

Dessa https://vparts.se/se/tandkabelsats-till-volv[…]