Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av zalmondorro
hej !"

Hur år de att ha att göra med, Liljas Bil i Kalmar ??
Hittills verkar de helt ok mycket trevliga i mejlkontakt. Någon som har något att säga om dem??
Ska mest troligt handla en bil där ...
Användarvisningsbild
av fjohan82
En mycket bra handlare med personal som prioriterar service och kundnöjdhet. Bodde i Kalmar innan jag flyttade till Nacka och har gjort flera affärer med dem. Var där jag provkörde S90 och Talisman bla.
Sen att jag känner halva styrkan pga att min pappa jobbade där gör det inte sämre.
Servade min bil där nu senast, är i stan typ 10 ggr/år fortfarande..
Du kommer bli nöjd är vad jag tror!
Användarvisningsbild
av zalmondorro
fjohan82 skrev:En mycket bra handlare med personal som prioriterar service och kundnöjdhet. Bodde i Kalmar innan jag flyttade till Nacka och har gjort flera affärer med dem. Var där jag provkörde S90 och Talisman bla.
Sen att jag känner halva styrkan pga att min pappa jobbade där gör det inte sämre.

Så fint då stämmer min magkänsla då :)
Användarvisningsbild
av fjohan82
zalmondorro skrev:
fjohan82 skrev:En mycket bra handlare med personal som prioriterar service och kundnöjdhet. Bodde i Kalmar innan jag flyttade till Nacka och har gjort flera affärer med dem. Var där jag provkörde S90 och Talisman bla.

Så fint då stämmer min magkänsla då :)
Vi får hoppas det! :-)-)
av Wizzman
Jag har ingen erfarenhet av liljas i Kalmar men liljas i Emmaboda har jag bara gott att säga om, så kedjan är det inget fel på!

Sent from my iPhone using Tapatalk
av Odehn
Köpte min bil där i somras. Snabb och smidig affär, inbytes-testet pressades in i ett fullt schema så det skulle passa mig med mina 8 mil enkel resa dit och fritiden.

Fick använda mig utav garantin för att byta bälteslåset på förarstolen. Var inget snack då om saken, jag kunde lämna in bilen hos Skobes här i stan för att slippa åka till Kalmar för bytet. Skobes fakturerade sen dem. Så min erfarenhet, om än bara en, är bra om Liljas.

Skickat från min E5823 via Tapatalk
Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag […]

Volvo V70 08 2.4d slö

Hej Jag forstätter i denna tråd då[…]

Oljestickan har aldrig åkt upp och det ä[…]

Min bil var inne på verkstad för ca 2[…]