Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bullock
Hej
Har en Volvo v70 skulle behöva fylla på ac, någon som vet om något bra ställe i Gbg , Lerum eller i Alingsås som fyller på till en vettig peng.

H/Bullock
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Flyttar tråden till Ekonomiforum då det ej är modellspecifikt.

/Kalle
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vad är en vettig peng? Har för mig jag betalade runt 1400kr då jag hade 850in för att fylla ac:n på volvoverkstad.

Mvh Kalle
Användarvisningsbild
av Bullock
~Kalle~ skrev:Flyttar tråden till Ekonomiforum då det ej är modellspecifikt.

/Kalle
Ok
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Jag ska lämna in bilen på Bro Bilskrot (Gotland) nästa vecka, 990 för att tömma & fylla.... Inga dumma fantasier nu (N)
Finns säker något företag i GBG regionen som gör för under 2 tusen.
Användarvisningsbild
av Bullock
Gotlandsbästa skrev:Jag ska lämna in bilen på Bro Bilskrot (Gotland) nästa vecka, 990 för att tömma & fylla.... Inga dumma fantasier nu (N)
Har hört 5-600 kr för att fylla på, typ dom som håller på med kyl o frys, vid sidan om.
Användarvisningsbild
av Bullock
Bullock skrev:
Gotlandsbästa skrev:Jag ska lämna in bilen på Bro Bilskrot (Gotland) nästa vecka, 990 för att tömma & fylla.... Inga dumma fantasier nu (N)
Låter inte helt fel :)

Har hört 5-600 kr för att fylla på, typ dom som håller på med kyl o frys, vid sidan om.
Användarvisningsbild
av VaCUm
Jag köpte en gör det själv-påfyllning från duracool till min S90. Det fungerar fint och kylan behövdes verkligen dessa varma och fuktiga dagar.
av T-rex
Bullock skrev:Hej
Har en Volvo v70 skulle behöva fylla på ac, någon som vet om något bra ställe i Gbg , Lerum eller i Alingsås som fyller på till en vettig peng.

H/Bullock
Hej!
Om du inte redan fyllt din ac så har let`s deal ett bra pris nu, 795 för fyllning ink felsökning 53%rabatt :D
Bleckvarugatan 5, Gbg
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag har använt mig av http://www.pmcbilverkstad.se/ , trevlig kille med bra priser.
Ökad komfort med 17”

@mikkiz , Har dessa 17” på vinte[…]

Köpte en nästan ny XC40 i okt-24. Sedan […]

Vel John, vet nå at sigarett uttaket fungere[…]

1986 GLT kamdrivning

Det finns två olika utföranden av vevax[…]