- lör 15 feb 2014, 09:30
#836415
De handlare som erbjuder någon form av andra hands garanti så som maxitrygg/select etc gör att det ser bra ut för kunden. Ytterligare ett säljargument för ett tryggt bilägande i några tusen mil framöver. Men vem är det som står för fiolerna när något går sönder? Det finns inga gratis lucher. Läggs det på något på priset? Är det någon försäkring handlaren tecknar och har självrisk på? För när jag köpte min bil så bråkade backspegeln direkt på den, handlaren sa då att de var två månaders karens på garantin.
När man väl behöver utnyttja den så tycker jag det har fungerat väldigt smidigt. Aldrig något tjaffs även på dekorativa problem som lösa lister etc.
Har ni några erfarenheter, idéer, tankar?
När man väl behöver utnyttja den så tycker jag det har fungerat väldigt smidigt. Aldrig något tjaffs även på dekorativa problem som lösa lister etc.
Har ni några erfarenheter, idéer, tankar?