- lör 21 feb 2015, 19:48
Planteringsvägen riktning norrut med indraget område för parkering på höger sida. Denna indragning slutar längre norrut efter korsningen med Fredsgatan som korsar längre fram in till vänster, bild nedan:

Skyltning vid vägens början, upprepas efter varje korsning. bild nedan:

Aktuella T-korsningen med Fredsgatan in till vänster och Planteringsvägen löper rakt igenom. Man kan se skyltning som upprepas efter korsningen. Min bil parkerade jag framför bilen till höger på bilden i T-korsningen. När bilden togs stod ingen bil där. För många böter utdelade antagligen.
. Se bild nedan:
Mwi skrev:Ja, det tror jag nästan. Men säker är jag inte. Men så här ser det ut:Camel skrev:Jag betalade boten utan närmare eftertanke.I ditt fall så var P-boten felaktig,/.../
Planteringsvägen riktning norrut med indraget område för parkering på höger sida. Denna indragning slutar längre norrut efter korsningen med Fredsgatan som korsar längre fram in till vänster, bild nedan:

Skyltning vid vägens början, upprepas efter varje korsning. bild nedan:

Aktuella T-korsningen med Fredsgatan in till vänster och Planteringsvägen löper rakt igenom. Man kan se skyltning som upprepas efter korsningen. Min bil parkerade jag framför bilen till höger på bilden i T-korsningen. När bilden togs stod ingen bil där. För många böter utdelade antagligen.

낙타 S90 T4P MY20 + XC40 T2 MA MY21 + Versys 1000 MY22
"What one learns one might forget. What one has understood one never forgets."
"What one learns one might forget. What one has understood one never forgets."