Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av jhenrikj
Då har vi satt in hamstern i hjulet......Fått in offerter från andra säljare som ligger på 323k mot de 332k jag blivit erbjuden. Väntar med spänning på ett motbud.....
av Lövet
Helt rätt!
av jhenrikj
Färdigprutat....efter tillägg av Vinterdäck på alu-fälg för dryga 10k fick jag 10% på hela bilen.....beställd och klar....
Användarvisningsbild
av Jensen
jhenrikj skrev:Färdigprutat....efter tillägg av Vinterdäck på alu-fälg för dryga 10k fick jag 10% på hela bilen.....beställd och klar....
Måste säga att du var väldigt skicklig
på att förhandla ?:-/ ?:-/ ?:-/
av jhenrikj
Jensen skrev:
jhenrikj skrev:Färdigprutat....efter tillägg av Vinterdäck på alu-fälg för dryga 10k fick jag 10% på hela bilen.....beställd och klar....
Måste säga att du var väldigt skicklig
på att förhandla ?:-/ ?:-/ ?:-/
Hade säkert gått att pressa nån tusenlapp till men det var lite bråttom med beställningen eftersom volvo påstod att de skulle dra in säljarnas avslutsstöd veckan efter och då hade det ju försvunnit lite prutmån, men som sagt, från 370600 till 333900 kändes okej.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Bra snackförmåga och en del tur e väl allt som krävs :D :twisted: :twisted: :twisted:
av jhenrikj
cybermunk skrev:Bra snackförmåga och en del tur e väl allt som krävs :D :twisted: :twisted: :twisted:
Bheövde inte prata så mycket, såg till att jag hade två säljare som tävlade om vem som skulle få sälja bilen till mig....

1998 nissan micra k11 bensin.

3G släcks

De flesta SIM-kort fungerar idag på alla ope[…]

Trasig Renault Scenic

Varit ute och grejat lite idag också. Kö[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

Vi bilägare skriver 2025-05-05 följande:[…]