- tis 02 okt 2007, 08:27
Du är så förbannad utan någon vettig orsak, varför skulle Volvia lämna förlängd maskinskada hos varenda liten bilhandlare som finns???
Det finns många som inte köper hos Volvohandlaren, men det finns väldigt många som gör det också, och som då får ta del av fördelarna som du får hos Volvia.
Att jag skulle vilja fika med dig är inte troligt under denna livstid.
Ampy skrev:JENSEN du är ju en duktig kille och väldigt stöddig bakom datorn kan du knipa igen och låta anndra som berörs av detta skriva va så snäll och tvätta din munn JAG UNDRAR VARFÖR FÅR MAN INTE SAMMA VILLKOR SOM ANNDRA BILAR SOM INTE ÄR KÖPPTA HOS DEN BILTILLVEKAREN OCH JENSEN VI ÄR MŨNGA HÄR SOM INTE HAR KÖPPT BIL HOS EN VOLVO BIL HANDLLAREN P.G.A VI HAR NÅGOT BACKOM PANNAN! VILL INTE FYLLA FICKOR PÅ DEM DÄR VOLVOHANDL.. OCH VA SÅ SNÄLL OCH KNIP IGEN ELLER SÅ KAN DU FÅ MIN ADRESS OCH KOMMA PÅ EN FIKA. VILL SE DEN KAXIGA DATA NÖRDEN! Det bästa vore om du inte kaxar och skriver sånna inlägg inan jag får flipp!Varför accepterar du inte att du inte får den förlängda Maskinskadan???
Du är så förbannad utan någon vettig orsak, varför skulle Volvia lämna förlängd maskinskada hos varenda liten bilhandlare som finns???
Det finns många som inte köper hos Volvohandlaren, men det finns väldigt många som gör det också, och som då får ta del av fördelarna som du får hos Volvia.
Att jag skulle vilja fika med dig är inte troligt under denna livstid.