- fre 17 dec 2010, 15:13
Men ingenting är omöjligt, dom plockade ju en kille i en bil på väg in i Sverige med färja med bilen full med någon "ny avkodningsutrustning" som var ny för polisen. Tror det var i somras.. Annars har liknande fall varit uppe i Plus hos Sverker vid ett par tillfällen också minns jag.. Som sagt, ditt fall är inte unikt, men hoppas de löser sig för dig!
c70cab03 skrev:Jaha, nej då är det inte försäkrat intresse. Om bil och försäkring stod i ditt namn vid skadetillfället så är det grönt, ur den bemärkelsen. Sen går väl alla stöldskador där alla nycklar finns kvar (med imobilizer) till utredning, eftersom dom "inte går att stjäla".bernersjo skrev:Förstår att det inte var i syftet att få en lägre premie som annars är den vanligaste orsaken, men never the less, försäkrat intresse oavsett... Det är ju inte försäkringstagarens bil, thats it! Men lycka till med överklagandet!
sista halvåret har ju jag stått på bilen. Då är det väl ändå min bil?
Men ingenting är omöjligt, dom plockade ju en kille i en bil på väg in i Sverige med färja med bilen full med någon "ny avkodningsutrustning" som var ny för polisen. Tror det var i somras.. Annars har liknande fall varit uppe i Plus hos Sverker vid ett par tillfällen också minns jag.. Som sagt, ditt fall är inte unikt, men hoppas de löser sig för dig!