Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gooose
Alla bilverkstäder och handlare vill ju erbjuda den bästa servicen som finns. Sen är det ju så att självklart lyckas man aldrig med alla.
Klart det händer att folk kan misslyckas med att hitta fel, inte hitta information och glömma nån skruv här och där och saker och ting tar längre tid än vanligt och att saker och ting skiter sig, som det kan göra på alla våra jobb, och det är generellt alltid kunden som märker av det.

Har varit på många olika firmor har hänt att det skiter sig, men man märker direkt ifall dom försöker göra det bästa av situtionen eller låter det rinna ut i sanden.

Som senast för mig när jag monterade nya vinterdäck på en lokal däckfirma. 2 gånger var det obalans och vibrationer i bilen. Första gången balanserade dom om, blev inte så mycket bättre. Slutade med att dom satte på nya däck då det var nå produktfel på själva däcket. Jag tyckte det sög katastrofal röv, men firman gjorde så gott dom kunde för att lösa problemet och det är jag nöjd med och kommer återkomma dit. Enbart för att dom verkligen brydde sig och ville lösa mitt problem.

Man kan enbart hoppas att alla firmor kunde bry sig 100% om alla kunder, stora som små.. :)[/quote]

Kan bara hålla med detta till 100%

Alla gör vi fel .. Frågan är bara hur vi löser det för den som drabbats av detta
Det är väl bla därför kontrollerna är mycket hårdare på flyg mekanikern för här finns inte misstag med i ordlistan

//Gooose
Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]

Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]