- tis 13 mar 2012, 10:28
#627885
I detta fall fick kunden argumentera för att över huvud taget få något att hända, och möttes av svar om att garantierna inte täcker detta, och då har man landat hos en i mina ögon oseriös aktör. Gamla trick för att lura bort en kund från banan. Att tjöta med sådana människor är slöseri med tid.
KKR skrev:Jag föredrar ÅF som vid reklamation tar in bilen direkt utan knot, och om det visar sig vara mitt fel betalar jag naturligtvis för lösningen.sweborn skrev: Finns nog skäl i denna tråd för att hålla sig från denna firma.Varför då? För att de inte svarade på mail omgående, eller för att de ville undersöka saken innan de gick med på reparation? Häng ut de som inte rättar till felen i stället.
I detta fall fick kunden argumentera för att över huvud taget få något att hända, och möttes av svar om att garantierna inte täcker detta, och då har man landat hos en i mina ögon oseriös aktör. Gamla trick för att lura bort en kund från banan. Att tjöta med sådana människor är slöseri med tid.