Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ElStoffo
Hej,

Det är inte alla som har problem med Bilia.
Jag har haft min V70 inne 2 ggr hos dom.

Bilia Vagnskadecenter Göteborg
Har bytt hela min softnose efter en parkerings skada det gick snabbt smidigt och lätt. fick en helt ny trots att det inte var någon värre skada samt att det gjorde lite annat på bilen som bilen inte var inne för. Då detta gick på min vagnskadegaranti så hade jag fast pris från början

Bilia Trelleborg (rekommenderas)
Extremt bra service och super duper trevlig personal, gjorde min 6000 mila service där tog ca 3 timmar och bra pris var det också!
Användarvisningsbild
av vickan
Nej nu blir jag arg på riktigt IGEN.

Vad tror ni hände imorse?

Jo servicelampan började lysa igen.. :evil: :evil: Det räcker tydligen inte med att fråga verkstadskillen 3 gånger om mekanikern verkligen hade nollställt lampan, man måste tydligen gå ut i verkstaden stå bakom mekanikern och se att han gör servicen.. man börjar ju verkligen undra va fan dom sysslar med.. Om de kan kryssa i att de har gjort det på pappret, vad mer har de inte heller gjort??

Tillägg är att bilen knappt har rullat 50 mil sen den var inne på service..

Så nu måste jag dit igen.

Blir verkligen vansinnig på detta... :evil: :evil:

Edit: idag var jag och och hälsade på dom. Fick felet åtgärdad och mitt ljus uppställd :) Fick ett trevligt bemötande och saken löste sig smidigt och enkelt!

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]

Chippning av 940ltt 1996

Är chipp från dann westfelt. Tänk[…]

Försöket hitta bränslepumprelä[…]