- tis 04 sep 2007, 10:25
Innan jag sålde min 850t5 i början av året (hade helfärsäkring med alla tillägg man kan ha) så betalade jag ca 700-800 per månad. Bor i Göteborg & är 37 år.
Även om bilen i sig när du köper den kanske inte värderas så j-a högt av försäkringsbolaget så har ju många av oss entusiaster en förmåga att kosta på bilarna lite grann
så, ta bra med foton på bilen både invändigt & utvändigt (gäller alla) för detta hjälper mycket vid eventuell stöld/inbrott osv. Om bilen inte har ett imobilizer larm så kan jag varmt rekommendera att du investerar några tusingar i ett bra tre krets imobilizer larm..... alla j-a pundare kommer annars att dras som en magnet till din bil iom att de vet att bilen utan det skyddet är väldigt lätt att stjäla.
Lycka till med köpet av 850 t5 ! Du får mycket för pengarna om man säger så :) . Hade du tänkt dig manuell eller automat?
Även om bilen i sig när du köper den kanske inte värderas så j-a högt av försäkringsbolaget så har ju många av oss entusiaster en förmåga att kosta på bilarna lite grann

Lycka till med köpet av 850 t5 ! Du får mycket för pengarna om man säger så :) . Hade du tänkt dig manuell eller automat?
V70n Bi-Fuel -03 Automat