- tis 04 jul 2006, 20:12
#50152
Hejsan!
Jag läste om den trötta 850:n och där var det någon som sa att (hade det inte varit en glt så kunde han ha bytt till GLT kammar i stället för dom är dom vassaste på någon 850), min undran är: är inte GLT-toppen 20 ventilers och den vanliga 10 ventilers eller fattade jag fel?
Jag själv har en 850 GLE,2,5l, 93:a 10 ventilers som jag skulle vilja pigga opp lite och då undrar jag om man kan sätta dit GLT kammar på den eller har jag fått det hela om bakfoten?
Sen unrar jag om den företaget BSR som det skrivs om ibland finns det någon sida som man kan gå in och titta på för de verkar ju hålla på lite med trimgrejjer?
Tacksam för alla svar så jag kan sluta grubbla!
mvh
Fazzer
Jag läste om den trötta 850:n och där var det någon som sa att (hade det inte varit en glt så kunde han ha bytt till GLT kammar i stället för dom är dom vassaste på någon 850), min undran är: är inte GLT-toppen 20 ventilers och den vanliga 10 ventilers eller fattade jag fel?
Jag själv har en 850 GLE,2,5l, 93:a 10 ventilers som jag skulle vilja pigga opp lite och då undrar jag om man kan sätta dit GLT kammar på den eller har jag fått det hela om bakfoten?
Sen unrar jag om den företaget BSR som det skrivs om ibland finns det någon sida som man kan gå in och titta på för de verkar ju hålla på lite med trimgrejjer?
Tacksam för alla svar så jag kan sluta grubbla!
mvh
Fazzer